fredag 20 november 2009

Things I want you to be!

I need someone who loves me,
who can stand by my side and hold my hand,
through hard and good times.
A good and honest man that I can count on.

That is supportive,
loving and carring.

Someone who is feeling proud and lucky to have me by his side.

Someone who can be happy living a life and building a future with me.
A man who can be playfull and adventures.
A good father.
A good man.
A loving life partner.
Finns min prins där ute någonstans tro?
Har svårt att tro det, är nog mer kräsen än vad min mormor tror..*ler*
Självklart är det ju andra saker som jag också tycker spelar stor roll,
han ska vara:
- Snäll
- Smart
- Kelen
- Maskulin (både till sätt och till utseende men inte så han blir känslokall)
- Kunna prata om allt
- Matglad (inte tjock då)
- Trygg
- Målinriktad
- Social
Sen måste jag känna en attraktion till honom och sexet måste ju fungera,
behöver inte vara perfekt men man ska känna att man kan vara sig själv och att man blir berörd på ett vis som ingen annan kan beröra en.

När vattnet blir till blod och jag kan falla fritt utan rädsla då är jag din i evighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar