lördag 21 november 2009

2 alvedon och 1 glas julmust!

Fan va ont jag har i min rygg!
Det värker och dunkar och hur jag än lägger mig i sängen blir det ändå inte bra.
Tova har dock lugnat sig lite i magen vilket är skönt, börjar väll bli trångt där inne.
Fast det är åtminstone 11 veckor to go.

Förstår inte hur min kropp ska orka när den redan demonstrerar som fan.
Tagit järn tabletterna 2 dagar nu...
Ingen skillnad sover runt 16 timmar +.
Hade kunnat sova mer,

om jag inte tvinga mig själv att gå upp.
Tvinga mig själv till maxi idag för att handla lite dricka då jag druckit upp allt jag hade hemma.
Så det blev 1 paket mjölk och 2 st julmust och lite godis.

Fick självklart förbannat ont men höll tårarna inne tills jag kom innanför min dörr.
Sen kom stor tjutet i badkaret.
Känner mig ensam,
som tur är kommer mamma med mina möbler på måndag kväll.
Så då åker Angelikas saker ut.
Ska bli skönt att bli av med hennes saker.

Har aldrig träffat en så falsk människa som henne på mina 21 år och jag har träffat många olika personer i mitt liv.
Jag hoppas att det var av den anledningen som Jonas kom tillbaks till mig efter
"ha testat om hon var något".
Fast så vitt jag vet kan de blivit "bästisar" eller "you name it" efter att jag bad henne flytta.

För då fick de ju något gemensamt igen....jo jag.
Aja pallar inte bry mig,
om det nu skulle vara så att hon bodde hos honom eller börjat dejta honom.
Inte för att jag tror det,
(Om du nu börjat läsa min blogg så vet jag att du inte såg den sista meningen utan just nu har ett inre raseri utbrott)
men att det skulle inte förvåna mig det minsta.
Allt för att hämnas mot egoistiska Nima... haha så komiskt!

Nä jag kör mitt rejs nu,

önskar bara ibland att Tova kunde komma ut nu så man fick lite trevligt sällskap här hemma och att graviditets besvären kunde försvinna.
Men jag vet ju att Tova mår bäst så länge hon kan stanna i magen så att hon kan bli en stark och frisk tös.


Så nu ska jag ta mig ett djupt andetag och tänka att det inte är så lång tid kvar och åtminstone försöka vara lite optimist för att sen somna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar