tisdag 17 november 2009

En lugn tisdag!

En vecka har gått nu och jag mår redan bättre, börjar dock känna mig lite ensam men ändå betydligt bättre.
Jag bara lullar runt här hemma med Tova i magen och njuter av att ingen lägger sig i mitt liv eller tycker något om de.
Var hos barnmorskan idag och allt såg bra ut förutom att lill tösen inte växt lika mycket sen sist.
Men hon sa att jag inte behövde oroa mig utan att jag fick en tid redan i nästa vecka.
Hålla tummarna att hon fetar till sig tills dess.

Annars har jag inte gjort så mycket jag har inprincip sovit bort hela helgen som varit då jag varit super trött.
Men nu får det bli ändring igen och fortsätta med pillandet här hemma.

Att göra:
- Måla klart spjälsängen (tar 3 dagar till) då det måste torka i mellan målningarna.
-Vänta på mamma och möblerna till stora rummet (vet inte när hon kommer, hon sa dock så fort hon hade möjlighet till det)
- Få video/dvd:n att funka igen...(antagligen en ny sladd som behövs då bilden hoppar)
- Få telefonen att funka hoppas på att jag bara gjort fel och att inte det är så att "första uttaget" är i sovrummet då jag dragit de för att senare koppla in det igen.
- Sen självklart är det sovrummet (men att jag hög prioriterar inte det längre) det får ta den tid det tar.
- Få ut Angelikas saker i soprummet då hon vägrar hämta dem och jag vaken har plats eller lust att ha dem kvar.
- Sen är ju självklart med allt små pillande till att få allt att se hemtrevligt och mysigt (dvs massa små projekt).

Nä nu ska jag vänta på (dagens höjdpunkt) att klockan blir 23.00 så NCIS kan börja och jag kan ta en kopp saft glögg.
Spännande, spännande!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar