tisdag 24 november 2009

Pengar inatt WoHo!

Ja då får man pengar inatt.
Räkna precis ut att jag skulle få drygt 3000kr efter alla räkningar man har,

dock känns det lite mycket i min mening men varför klaga nu när det blir december.

December ja, då är det julklappar som ska köpas...
Sen blir det januari och då blir det saker till Tova som ska in handlas.

Känner för att äta på
mcdonalds inatt men jag tror inte det är någon bra idé då jag antagligen kommer får skit ont på vägen dit eller hem,
så det blir väll bara att stanna hemma och äta kålpudding för 3:e dagen i rad... suck...

Igår va mamma och Jörgen (mammas man) och min lillebror Pelle här och lämnade vardagsrums och köks möbler och hjälpte mig sätta ihop det.
Så nu ser här nästan hemtrevligt ut.
Måste fylla ut det lite bara så att det inte ser så kalt och tomt ut.

En mys känsla måste finnas annars är det inte mitt hem,
men vi får väll se hur det blir med de inköpen då jag har mycket annat som har högre prioritet.

Ska till "familje soc" imorn för att göra något test som ska se
hur jag anknyter till andra mänskor och därmed till Tova skulle jag tro.
Det skulle gå till genom en intervju av något slag som skulle vara runt 2 timmar om jag inte mins helt fel,
vilket jag kan göra.

Men men kan väll inte vara så svårt att komma i tid och
svara på några frågor kan jag tycka.

Järntabletterna börjar väll funka lite kanske...

Innan va det så att jag somna runt 2, vakna runt 14, somna runt 16 och vakna runt 20.

Nu somnar jag runt 4 vaknar runt 12, somnar runt 13, och vaknar runt 17.
Jävla sömn!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar