måndag 20 april 2009

Flygande brännbollträ!

Idag är det måndag och ny vecka på jobb.
Idag spela barnen brännboll och jag blev förvånansvärt jätte engagerad.
Så när jag stod där och ropa och skrek och hade mig med spring, kasta bollen och kom igen nu!
Så plötsligt när en kille skulle slå iväg bollen så ser jag snabbt i ögonvrån att han tappar raket i farten, som flyger upp i luften mot mig, kollar upp med händerna skyddade mot huvet och blir bländad av solen och springer iväg för att inte få raket i huvet.

Som tur hamna det på gräsmattan men gud va rädd jag blev och som barnen skrattade åt mig där jag sprang som en galen igelkott.... ja.
Sen åkte jag hem tog en dusch och tog de lugnt sen kom Jessica och vi gick bort till Maxi och fick inhandlat Cigg, Glass, Ciabattas, Rostbiff, Rostad lök och Påskmust.
Så nu ska jag ta en dusch till och värma upp mig sen ska jag fixa med mackor till både ikväll och jobb lunch imorn.

Sätta mig med en av filmerna jag köpte igår:
Edward Scissorhands eller The nanny diaries och äta glass innan jag ska somna för att orka upp till morgondagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar