måndag 4 maj 2009

Svininfluensan i ena näsborren och död åt försäkringskassan!

Vakna vid 10 idag.
Känner mig helt slut i kroppen.
Min näsa började jävlas med mig i fredags kväll, börja med att det började svida längst upp i ena näsborren gjorde lite ont men va mest obehagligt vakna nån gång där mellan natten till lördags.

Hela lördagen gick jag och snora, va som ett fucking vattenfall i den näsborren.
Sen till natten mellan lördags och söndags fick jag ont i halsen och kände mig lite febrig och svag i kroppen, Hade vist muskelryckningar enligt Jonas som låg och höll om mig. Som tur va försvan allt förutom vattenfallet och en del nysningar, vilket fortfarande håller i sig.
Så jag sket i jobb idag.

Dock borde jag göra något vettigt, att gå ner till försäkringskassan och fråga vad dom håller på med, har inte fått mitt aktivitetsstöd ännu som jag sökte den 22/4 och inte häller mitt bostadsbidag som jag sökte 30/1.
Så då kan ni ju gissa vem som inte har betalt sin hyra än.
Åhhh jag blir så jävla skit arg!
Jag vet inget företag som är så sjukt sega som försäkringskassan dom borde dööö!
Fan jag vill inte bli hemlös bara för att de är så sega på att göra vad de ska.
Så ja blir nog en tripp ner där innan 3 idag.

Men nu ska jag lägga mig en stund och chilla innan kläderna ska på, så får vi se hur det löser sig med min hyra.
Känner mig typ som hon här på bilden idag:
Lalala Döda försäkringskassan lalala...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar