onsdag 15 april 2009

Konstig mens och konstig sömn!

Ja som rubriken säger har jag väldigt konstig mens för det första.
Första dagen så va den som vanligt dock mindre än vanligt men ingen större skillnad, andra dagen (alltså igår) har den varit väldigt mycket mindre än vanligt och på kvällen va det mest som en tjock brun/ svart flytning och undernatten kom inte en droppe till idag.
Idag har det knappt kommit ett skit, en msk på ett ungefär av samma tjocka hemska svart/bruna flytning.
Och om jag säger som så så brukar jag ha 5-6 dagar me
ns och de 3 första dagarna brukar det rinna tunt mens rött i normal mängd och de 2 sista brukar det avta med mycket mindre och sista dagen brukar det avta i en mer brun/ röd flytning på bara då nån tsk eller så.
Försökte hitta svar på nätet men hitta bara svar som visade på att det är helt normalt när man använder/ slutar använda preventiv medel.
Dock har ju aldrig jag haft några hormon förendrade preventiv medel...
Nä mycket märkligt!
Och inte nog med det den har forfarande inte stabil
iserat sig sen jag gjorde aborten för över ett år sen, vet dock om att det kan ta upp till ett år att får en regelbunden mens igen.
Men va fan det har gått över ett år nu och nästan upp till ett och ett halvt.... Kankse är stress eller oro, men va fan ett år och så börjar den strulla ännu mer.
Får väll gå upp till gyn igen och kolla upp va fan det kan vara.
Bara de inte säger något i still med att jag håller på att bli mindre fruktsam eller rent av steril då får jag fan fet ångest och deprition och det har jag
inte bäställt kan jag tala om!
Aja nog snackat om min sjuka mens.
Jag har sovit väldigt mystiskt igår natt och idag på eftermiddagen vet inte riktigt varför det häller.
Har varit som att jag inte kommit in i någon djup sömn utan vaknar till lätt av att jag rycker till och vänder och vrider på mig hela tiden.
Drömmer väldrigt konstigt men kommer inte ihåg vad jag drömmt mer än känslan av att vara orolig och stressad...

Har väll kanske en sådan period just nu...
Som att det inte skulle räcka med att jag gjort slut men min största kärlek och saknar honom något otroligt och har svårt att gå vidare....
Nä nu får jag hoppas jag kan sova bättre i natt hål
la om Ear extra hårt eller något...
I be back!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar