måndag 13 april 2009

Fixa om...

Idag skaffa jag denna bloggen innan dess hade jag en såkallad "gratis hemsida" som var väldigt krånglig och man knappt förstod sig på, så jag kopiera över det jag hade gjort där, hit. Och hoppas då på att skrivandet ska bli lättare...

Idag är jag ganska seg börjar jobba imorn igen efter en skön lång påsk helg utan några större händelser. Tänkte glo lite film snart, köpte både 1408 och Dreamgirls för några dagar sen men fastna med rederiet istället....haha..ja mobba mig om ni vill men det är ett kul tidsfördriv!
Efter det måste jag fixa mat inför jobb så att jag inte köper upp mina pengar på snabb mat på 7eleven... blir då väldigt tomt i plånboken har jag märkt.

Har även fått min mens idag igen eller som Mija skrev i sin blogg som jag tyckte va himmla kul syndaflod i körsbärsdalen....hahah.....ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar