tisdag 14 april 2009

Svar som hjälpte!

Idag börja jag jobba igen va ganska skönt faktiskt att ha något att göra igen.
Dock hade ingen informerat mig om att det var en studiedag idag och därmed fritids. Så jag sprang galet in till stora skolan för att hämta barnen som skulle till gympan och sen bort till gympas
alen för att hitta...... ingen där!
Så det var bara att traska in till lilla skolan med dom och få höra av de andra:
- men det trodde jag du visste. hmm aja sen va jag och lämna soc papperna, deklarations blanketten på skatteverket, som nu flyttat till gamla polishuset tydligen...
Sen tog jag en lång vällbehövlig promenad och fick svar på en del frågor, de va både lättande och sjukt behövligt!
Palla ingen större anstängning för dagens jobb lunch imorn så de
t fick bli potatisallad några cocktail tomater och en bit kassler.
Jepp J
epp men nu är det dags för både mig och Ear att sova så godnatt på er alla ointresserade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar