tisdag 30 september 2008

Varför är jag så svår att älska?

Min älskling gav upp för ca en månad sen...
Vi dog så som underbar kyss som man vet kommer ta slut men alltid hoppas på att den aldrig ska göra...
Varför är aldrig det så som på film? Varför är jag så svår att älska? Varför kan jag inte vara den som är värd din kärlek i evighet?
Vad vill du att jag ska göra? Vad hade jag kunnat göra?
Suck.. orkar inte fråga mer orkar inte längre få svar på varför vi inte fungerar... Men varför är du inte som mig? varför kan du inte älska mig och se det framför alla problem.. Det är inte det att jag inte kan leva utan dig jag har bara tappat lusten...
Dricker ganska mycket nu igen... ska snart fylla på mitt glas ...
Försöker nu njuta av det jag inte kunde göra med dig...
Visste bara inte att det skulle kännas så ensamt att göra det själv..
Du är fortfarande den jag tänker på, pratar om och önskar är där när jag försöker njuta av solnedgången, när jag ser en bra film, när jag lagar något att äta, när jag ser något kul. Men framför allt när jag ska sova och får verklighetens hemska sanning framför mig att du är inte där längre och håller om mig... Att du kanske inte ens ligger och tänker samma som mig...
När ska saknaden till dig dö... Varför ska bara allt annat dö?...
Vist mina nya och gamla vänner håller om mig ibland och de känns skönt tills jag fattar att det inte är du som håller om mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar