torsdag 21 maj 2009

Förvirrad och gravid!

I förgår tog jag ett graviditetstest vilket visade sig vara positivt.
Så nu vart man på tjocken igen...
Ja vad ska man säga...
Jag har fortfarande inte hemma min son som jag saknar väldigt mycket.
Jag har i februari förra året redan gjort en abort som jag inte kan förlåta mig för.
Min kärlek som är pappan vill inte att jag ska behålla, men har sagt att han ställer upp vad jag än väljer att göra...
Suck...
Jag har ingen aning dock är jag än så länge
väldigt tidig bara 5+3.
Har beställt en tid till barnmorske mottagningen men de hade inte tid fören den 10 juni.
Kärleken är inte hemma ännu utan är fortfarande i Norrland hos sin mor.
Men han har sagt att han ska vara hemma då och följa med mig dit, vilket känns himla skönt.
Får ta en dag i taget och se vad man bestämmer sig för, har ju ändå typ 3 veckor att tänka.

Vill bara göra en hälsning till min älskling:
Du är den bästa man jag träffat, trots alla bråk och missförstånd.
Jag älskar dig mer än vad jag älskat en annan man och vad det än blir av det här vill jag att du ska veta att du är något av det bästa som hänt mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar