söndag 17 maj 2009

Massa att göra och fixa!

Min kärlek åkte till Norrland i Torsdags och jag har fortfarande inte hört ett ljud ifrån honom sen han kom fram.
Känns ganska trist faktiskt, jag som tyckte vi hade det himla mysigt precis innan han åkte... men men får väll se när/ om han hör av sig snart.
Annars har jag varit hemma hos mor min idag och firat min födelsedag
i efterhand med familjen, vilket var trevligt.
Jag fick pengar och mat och en mak grill.
Funderar starkt på att gå ner till house of pain imorn och pierca mig i klitoris kappan.
Men är väll lite fegis ännu och är rädd för att de ska göra för jävla ont eller ännu värre förlora känseln där ner... de hade inte varit så kul, kan jag tycka.
Inte nog med de min mens är sen eller bara konstig igen är uppe i 35 mens cykel dagar nu, har dock haft 37 en gång i Oktober/ November...

aja de fixar sig nog ( jag känner mig inte gravid iallafall).
Sen har jag blivit bjuden på middag på Marina plasa den 23 av min nya bög vän, Vilket ska bli himla skojj!
Det ska vist vara Hollywood tema så håller då även på att sy mig en balklänning som ska vara klar tills dess känns lite stressat men men den blir säkert jätte fin när den är klar.
Nä nu ska jag göra mig klar och fixa lite här hemma innan jag hoppar i sängen för att komma upp till morgondagens jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar